IPB

Witaj Go¶ciu ( Zaloguj | Rejestruj )

Reply to this topicStart new topic
> Pr??by Pozycjonowania
Graf
post Apr 22 2007, 04:00 PM
Post #1

Newbie
*

Grupa: Members
Do³±czy³: 22-April 07
Nr u¿ytkownika: 38

Witam
PiszÄ?, poniewa?? mam powa??ny problem i prosi??bym o pomoc. Mam w??asnÄ? stronkÄ? na bezp??atnym serwerze kt??ra pokazywa??a siÄ? w google na pierwszej drugiej stronie. Przedwczoraj doda??em siÄ? do dw??ch kolejnych katalog??w w celu ulepszenia swojej pozycji a spad??em na sam koniec w wyszukiwarce. Czyta??em w poscie pod tematem "pozycjonowanie trudnych fraz" gdzie pisa?? gielo ??e s??owa kluczowe trzeba pisaÄ? z palca a w tamtych katalogach sciagnelo sie to automatycznie ze stronki z META NAME="Keywords. I nie wiem czy to mog??o spowodowac ze spad??em na sam koniec.
Jestem laikiem i nie wiem czy mnie rozumiecie jak tak to proszÄ? o pomoc. rolleyes.gif

Mam jeszcze jedno pytanie czy taka osoba jak ja da sobie rade z systemem linkorn, czy trzeba mieÄ? wiÄ?kszÄ? wiedzÄ? informatycznÄ??
Go to the top of the page

+Quote Post
gielo
post Apr 22 2007, 11:01 PM
Post #2

Administrator

Grupa: Root Admin
Do³±czy³: 20-January 07
Nr u¿ytkownika: 1

Wpad??e?? w tzw Google’s 950 Penalty (http://www.topseo.pl/) duplicat content ma tu du??e znaczenie.
co do linkorna. Jako niedo??wiadczony u??ytkownik poradzisz sobie tylko pamiÄ?taj linkorn to nie katalogi o dodawanie po np 20 link??w dziennie mo??e sko??czyÄ? siÄ? kolejnymi filtrami dla nowych stron. ZastÄ?p katalogi blogami i dodawaj do nich tre??ci z palca i do??Ä?cz linkorna po 5 link??w dziennie. Pisa??em tu na forum komu?? jak najleprij pozycjonowaÄ? trudne frazy. W sumie tyczy siÄ? to te?? tych ??atwiejzych. Okres wypozycjonowania bÄ?dzie po prostu krutszy

--------------------

+Quote Post
Graf
post Apr 23 2007, 07:47 PM
Post #3

Newbie
*

Do³±czy³: 22-April 07
Nr u¿ytkownika: 38

DziÄ?ki Gielo.